Selectaţi tipul procedurii
21002736
1
Perioada de actualizare
de la
10.12.2018 13:54
până la 29.12.2018 14:30
până la 29.12.2018 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la
29.12.2018 14:30
până la 05.01.2019 14:30
până la 05.01.2019 14:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
9 767 727 MDL
Perioada clarificărilor:
10 dec 2018, 13:54 - 29 dec 2018, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor:
29 dec 2018, 14:30 - 5 ian 2019, 14:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Reconstrucția acoperișului, schimbarea tâmplăriei și termoizolarea fațadei la clădirea IMSP Centrul de Sănătate Comrat (Repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3801, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2018, 13:54
Data ultimilor modificări
18 ian 2019, 15:19
Achizitii.md ID
21002736
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentaţia standard (centrul de sănătate comrat - repetat).pdf
documentaţia standard (centrul de sănătate comrat - repetat).pdf
Documentele la ofertă
CAPITOLUL I. INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI (IPO) CAPITOLUL II. FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA) CAPITOLUL III. FORMULARE PENTRU DEPUNEREA OFERTEI CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI CAPITOLUL V. CONTRACT – MODEL
10.12.18 13:54
рабочий проект (архитектурные решения).pdf
рабочий проект (архитектурные решения).pdf
Clarificări pentru participanți
27.12.18 14:30
Data:
27 dec 2018, 11:34
Subiectul întrebării:
proiect tehnic
Întrebare:
Buna ziua,
Va rugam sa plasati pe portal si proiectul tehnic.
Va multumim!
Răspuns (27 dec 2018, 14:38):
În răspuns la solicitarea D-vă, am plasat "Рабочий проект (архитектурные решения)" în rubrica documentele procedurii de achiziție (clarificări pentru participanți).
Data:
28 dec 2018, 09:05
Subiectul întrebării:
TVA
Întrebare:
Buna ziua. Calculam oferta cu TVA - 20% sau TVA - 0%? Va multumesc.
Răspuns (28 dec 2018, 10:10):
Buna ziua. Calculați oferta cu TVA - 20%
Data:
28 dec 2018, 09:47
Subiectul întrebării:
generare duae al societatii asociate
Întrebare:
cum generez formularul DUAE al societatii asociate
in mod normal se genereaza doar cel al societatii lider
multumesc
Răspuns (28 dec 2018, 10:17):
DUAE urmează a fi prezentat cît de către liderul asociației atît și de către membrii asociației în format PDF plasat pe platforma.
Data:
28 dec 2018, 10:29
Subiectul întrebării:
multumesc, a fost un moment cand duae trebuia generat si semnat electronic
Întrebare:
multumesc
Răspuns (28 dec 2018, 11:58):
Dvs trebue să generați și să semnați electronic DUAE pentru liderul asociației și prezentați ambele variante, deci și în PDF pentru orice caz. Pentru membrii asociației numai în PDF.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK