Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 620 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2018, 10:49 - 20 dec 2018, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2018, 11:00 - 30 dec 2018, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a securității și ordinii publice pe teritoriul IMSP Spitalul Clinic de Psihiatrie pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2018, 9:47
Data ultimilor modificări
10 ian 2019, 14:30
Valoarea estimată (fără TVA)
620 000 MDL
Achizitii.md ID
21002730
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2019 09:58 - 30 dec 2019 09:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Paza tehnică CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Denumirea
Paza fizică CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
10.12.18 10:49
descrierea achiziției.docx
Clarificări pentru participanți
10.12.18 11:00
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
11.12.18 17:49
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
11.12.18 17:49
datele bancare.doc
Garanțiile la contract
11.12.18 17:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

„Bercut-Grup”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 616 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor inaintate de către instituție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DVS SERVICE

Preţul ofertei: 792 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 071 207,36 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări