Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
10.12.2018 10:50
până la 17.12.2018 00:00
până la 17.12.2018 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.12.2018 00:00
până la 24.12.2018 00:00
până la 24.12.2018 00:00
3
Licitaţie
de la
26.12.2018 11:00
până la 26.12.2018 12:23
până la 26.12.2018 12:23
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
335 109 MDL
Perioada clarificărilor:
10 dec 2018, 10:50 - 17 dec 2018, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 dec 2018, 0:00 - 24 dec 2018, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Achiziționarea produselor alimentare pentru perioada 01.01.2019 - 30.06.2019
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2018, 10:50
Data ultimilor modificări
4 ian 2019, 8:32
Achizitii.md ID
21002717
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documente pentru licitație.pdf
documente pentru licitație.pdf
Documentele la ofertă
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ
următoarele:
1 Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei
• Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.4)
2 Dovada înregistrării persoanei juridice Documente edificatoare cum ar fi certificate constatatoare eliberate de autoritatea competentă, în original sau copie legalizată din care să rezulte adresa actuală şi obiectul de activitate al societăţii.
• Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii sau extras În cazul unei persoane juridice non-profit, se vor depune documente care să ateste că persoana semnatară este autorizată se desfăşoare activităţile ce fac obiectul contractului, cum ar fi:
• statutul cu modificările la zi.
• procese verbale relevante, etc.
Pentru a-şi demonstra capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, operatorul economic strain va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional. Da
3 Prezentarea actului ce atestă dreptul de a livra/ presta bunuri/servicii Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe trebuie prezentate următoarele documente:
-Înștiințarea de recepționare a notificării privind inițierea activității de comerț – copie – confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului – eliberat de APL de nivelul 1( Primărie)
4 Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat
(Autoritatea contractantă poate indica standarde de referință naționale, europene și internțaionale, inclusiv etichete ecologice)
5 Prezentarea de informaţii privind capacitatea tehnică și experiența specifică
Ofertantul va avea minim 5 ani de experienţă specificată în livrarea bunurilor/prestarea serviciilor similare.
Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe opertaorul economic completează formularul (F3.3)
Valoarea unui contract individual îndeplinit, cu anexarea actelor doveditoare conţinând valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, întocmită conform Formularului (F 3.3)
6 Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului Autorefregerator, autovehicole ori autoturizme pentru transportarea produselor alimentare
Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei:
Documente care atestă faptul că ofertantul se află în posesia echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie închiriate prin contracte sau convenţii.
(Trebuie demonstrată inclusiv existenţa agrementelor, autorizațiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislaţia impune în mod expres)
Se va completa Formularul (F 3.3)
7 Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei
• Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.5)
Documente edificatoare cum ar fi certificate şi/ sau alte documente echivalente emise de autorităţi compentente din ţara de rezidenţă a ofertantului în cazul operatorului economic străin;
• Certificat cu privire la situația contribuabilului – original sau copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal sau de organul competent în țara de reședință a operatorului economic străin (valabilitatea certificatului - conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova sau al organului competent în țara de reședință a operatorului economic străin);
8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului.
9 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Formular F 3,3
10 oferta În original . Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului
Primar Lilian Botnaru
10.12.18 10:50
Data:
12 dec 2018, 10:48
Subiectul întrebării:
experienta 5 ani???
Întrebare:
De ce anume 5 ani de experienta, si nu 10...20ani....Pentru ce atitea impedimente?????
Răspuns (12 dec 2018, 11:57):
Acestea sunt cerințele noastre
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK