Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 108 335 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2018, 14:41 - 17 dec 2018, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2018, 9:30 - 24 dec 2018, 11:00
Începutul licitației: 26 dec 2018, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
098928555
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2018, 14:15
Data ultimilor modificări
5 febr 2019, 13:16
Valoarea estimată (fără TVA)
108 335 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Achizitii.md ID
21002687
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 ian 2019 14:19 - 30 dec 2019 14:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea serviciilor de realimentarea/regenerarea cartușelor de la imprimantele lazer, deservirea imprimantelor/ copiatoarelor și achiziționarea consumabilelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare curățenie 2019.pdf anunt_de_participare curățenie 2019.pdf
tenderNotice
criterii de tehnice și evaluare
8.12.18 14:41
duae curățenie.pdf duae curățenie.pdf
Criterii de eligibilitate
criterii de calificare
8.12.18 14:41
Documentele lotului
duae curățenie.pdf
criterii de calificare
8.12.18 14:41
anunt_de_participare curățenie 2019.pdf
criterii de tehnice și evaluare
8.12.18 14:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 105 833,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: corespunde criteriului de evaluare și tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări