Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 657 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 dec 2018, 20:47 - 14 dec 2018, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 dec 2018, 9:00 - 21 dec 2018, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1.1. Pază şi protecţie
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei
b) paza proprietăţii contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieşire din Casa Radio şi Televiziunii inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al unităţilor de transport la intrare-ieşire pe teritoriul TV.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile în an.
- să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2019).
- să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău;
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor.
- să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, supravegherea permanentă a obiectelor;
- să controleze primirea şi expedierea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul păzit, verificând unităţile de transport, personalul cu permise de scoatere a bunurilor, autorizate de Companie;
- să informeze conducerea unităţii despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii la conducte de apă, reţele electrice şi căldură la obiectele păzite, izbucnirea de incendii şi în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecinţelor evenimentului, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi să legitimeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul şi in obiectivele Companiei;
- să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate.
- serviciul va asigura în timp real monitorizarea semnalelor sistemelor electronice de securitate existente în sediile Companiei (la posturile 1, 2 și 3, anti-furturi, anti-incendii).
- să accepte cazul de forţă majoră ( ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe

1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: post fix - intrarea centrală la TV, punctul de trecere cu permise şi control, acces transport, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 20.00-08.00 controlează şi accesul transportului.

Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea la TV, regim de asigurare 24 / 24 ore, între
orele 08.00-20.00 asigură regimul de trecere a transportului, în restul turei asigură patrularea periodica la intervale de 40-60 minute pe perimetrul teritoriului TV, a obiectelor predate la pază, asigură funcţia de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi.

Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere cu permise şi control, regim de asigurare 24 / 24 ore.
2.Monitorizare şi intervenţie rapidă

- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie.
Timpul de intervenţie va fi de maximum 7 minute.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Sorocean
Telefonul de contact
068760600
Datele achizitiei
Data publicării
7 dec 2018, 17:38
Data ultimilor modificări
21 dec 2018, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
657 000 MDL
Achizitii.md ID
21002619
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
1 ian 2019 17:42 - 30 dec 2019 17:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii pază: 1.1. Pază şi protecţie Serviciul pază asigură: a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei b) paza proprietăţii contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale; c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieşire din Casa Radio şi Televiziunii inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje); d) evidenţa accesului autorizat al unităţilor de transport la intrare-ieşire pe teritoriul TV. 1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază - să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile în an. - să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2019). - să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău; - să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă); - să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor. - să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale; - să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază; - să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei; - să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, supravegherea permanentă a obiectelor; - să controleze primirea şi expedierea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul păzit, verificând unităţile de transport, personalul cu permise de scoatere a bunurilor, autorizate de Companie; - să informeze conducerea unităţii despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate; - în caz de avarii la conducte de apă, reţele electrice şi căldură la obiectele păzite, izbucnirea de incendii şi în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecinţelor evenimentului, să informeze imediat responsabilii din Companie. - sa someze şi să legitimeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul şi in obiectivele Companiei; - să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate. - serviciul va asigura în timp real monitorizarea semnalelor sistemelor electronice de securitate existente în sediile Companiei (la posturile 1, 2 și 3, anti-furturi, anti-incendii). - să accepte cazul de forţă majoră ( ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe 1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor Postul nr.1: post fix - intrarea centrală la TV, punctul de trecere cu permise şi control, acces transport, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 20.00-08.00 controlează şi accesul transportului. Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea la TV, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 08.00-20.00 asigură regimul de trecere a transportului, în restul turei asigură patrularea periodica la intervale de 40-60 minute pe perimetrul teritoriului TV, a obiectelor predate la pază, asigură funcţia de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi. Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere cu permise şi control, regim de asigurare 24 / 24 ore. 2.Monitorizare şi intervenţie rapidă - agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază. - gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie. - dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon) după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie. Timpul de intervenţie va fi de maximum 7 minute. CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Detașamentul de Paza Paramilitara

Preţul ofertei: 735 840 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 840 960 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări