Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 157 278,10 MDL
Perioada clarificărilor: 7 dec 2018, 2:44 - 4 ian 2019, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 ian 2019, 9:30 - 14 ian 2019, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Școala Grădiniță ”Antonin Ursu”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Solomițchi Veronica
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
7 dec 2018, 2:03
Data ultimilor modificări
15 ian 2019, 1:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 157 278,10 MDL
Achizitii.md ID
21002550
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
28 ian 2019 02:14 - 30 dec 2019 02:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dejun+prînz -25 elevi/zi, calorii min. -1600 kkal, la preţul de 23,00 lei/elev/zi, 169 zile, criteriul de evaluare maxim de kkal şi corespunderea preţului CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Dejun cl. I-IV - 206 elevi/zi, calorii min. -470 kkal, la preţul de 13.65 lei/elev/zi, 169 zile, criteriul de evaluare maxim de kkal şi corespunderea preţului CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Grupele de grădiniță - 120 copii/zi, calorii min. – 1900 kkal, la preţul de 31.65 lei/copil/zi, 154 zile, criteriul de evaluare maxim de kkal şi corespunderea preţului CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
7.12.18 02:44
anunt_de_participare nou (1).pdf anunt_de_participare nou (1).pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare nou (1).pdf
7.12.18 02:44
documentatia_standard_servicii (5).pdf documentatia_standard_servicii (5).pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_servicii (5).pdf
7.12.18 02:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 157 278,10 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A prezentat oferta in corespundere cu documentatia de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări