Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 484 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2018, 16:41 - 13 dec 2018, 12:19
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2018, 12:19 - 20 dec 2018, 12:19
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de alimentare a elevilor
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str.Gurie Grosu 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Mangir
Telefonul de contact
069786904
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2018, 15:46
Data ultimilor modificări
3 ian 2019, 10:48
Valoarea estimată (fără TVA)
2 484 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21002479
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gurie Grosu 4
Durata contractului
1 ian 2019 16:24 - 30 dec 2019 16:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de alimentatie a elevilor CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt2 aliment (1).pdf anunt2 aliment (1).pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
11.12.18 12:19
duae 2018 aliment (1).pdf duae 2018 aliment (1).pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
11.12.18 12:19
documente standart aliment (1).pdf documente standart aliment (1).pdf
Documentele la ofertă
Formularul standart al DUAE
11.12.18 12:19
Documentele lotului
anunt2 aliment (1).pdf
anunt de participare
11.12.18 12:19
documente standart aliment (1).pdf
formularul standart al DUAE
11.12.18 12:19
duae 2018 aliment (1).pdf
documentația standart
11.12.18 12:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.M „Piața Centrala”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 484 316,50 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: corespund cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări