Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 440 600 MDL
Perioada clarificărilor:
30 nov 2018, 18:40 - 9 dec 2018, 12:47
Perioada de depunere a ofertelor:
9 dec 2018, 12:47 - 29 dec 2018, 21:47
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Sistemul compus din minim 3 noduri ce vor asigura atat partea de procesare cat si zona de stocare a datelor.
Informația despre anulare
Motivul anulării
platforma nu permite modificari în perioada de depunere a ofertelor
Data anulării
8 dec 2018, 11:48
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 162
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugeniu Gorbulea
Telefonul de contact
+37322257221
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2018, 18:40
Data ultimilor modificări
8 dec 2018, 11:48
Achizitii.md ID
21002312
MTender ID
CPV
48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Set de servere
Data:
4 dec 2018, 13:19
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
In Anunt de partcipare sunt indicate "Termenii și condițiile de livrare solicitați: până la 29 decembrie 2018".
Aceasta înseamnă că ofertantul trebuie să aibă o soluție în stoc în valoare de aproximativ 100.000 USD, cu o configurație unică a echipamentului. Aceasta înseamnă că soluție tehnică selectată si câștigătorul licitației este deja cunoscut Autorității contractantă. Vă rugăm să clarificați.
Răspuns (7 dec 2018, 12:47):
Aceasta înseamnă că sintem limitaţi din punct de vedere anului bugetar şi legislaţiei în vigoare.
Data:
7 dec 2018, 13:18
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Raspunsul Dvs (7 dec 2018, 12:47) nu este corect. Cerința cu termenul de livrare până la 29 decembrie 2018 este împotriva cu pp. c) si h) Art. 7 Legii Nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK