1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2018 17:29
până la 07.12.2018 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2018 10:00
până la 17.12.2018 18:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 888 386 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2018, 17:29 - 7 dec 2018, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2018, 10:00 - 17 dec 2018, 18:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Magdacesti, str.Stefan cel Mare 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lidia Tentiuc
Telefonul de contact
024833995
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2018, 16:38
Data ultimilor modificări
14 dec 2018, 11:47
Valoarea estimată (fără TVA)
888 386 MDL
Achizitii.md ID
21002306
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Măgdăceşti, str.Stefan cel Mare 1
Durata contractului
18 dec 2018 18:01 - 21 dec 2018 17:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
set de documente achizitii 30.11.2018.pdf set de documente achizitii 30.11.2018.pdf
tenderNotice
set de documente achizitii 30.11.2018
30.11.18 17:29
Documentele lotului
set de documente achizitii 30.11.2018.pdf
Caiete de sarcini
30.11.18 17:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lorascom

Preţul ofertei: 736 310 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru, pentru achiziţii al Liceului Teoretic Măgdăcești, raionul Criuleni, format prin Ordinul nr.02 din 06.08.2018, in componența:Tentiuc Lidia, director, Roșca Uliana, contabil-șef, Rotari Iurie, director adjunct pe gospodărie, Gîrlea Ecaterina, secretar, Țurcan Elena, director adjunt a verificat dacă documentele prezentate la COP nr. ocdsb3wdp1-MD-154588826737, desfășurat repetat la 17.12.2018, ora 18:00, ale ofertelor și corespunderea la cerinţelor solicitate, a consemnat corespunderea datelor de calificare ale ofertantului Lorascom, preţurile, valoarea ofertelor, termenul de executare şi perioada de valabilitate a ofertelor etc. Astfel:Grupul de lucru recunoaște învingător pe ofertantul SRL Lorascom, cu prețul ofertei 736.310 MDL.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Data:
3 dec 2018, 09:01
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua.Lista documentelor necesare unde o putem gasi?
Răspuns (3 dec 2018, 13:59):
În modelul de documentație: DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Data:
4 dec 2018, 13:08
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua. Dati lista cu documentele de atribuire
Răspuns (6 dec 2018, 15:40):
Nr. d/o Denumirea documentului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: Obligativitatea 1. Scrisoare de inaintare Formularul F3.1 Da 2. Imputernicirea Formularul F3.2 Da 3. Formularul Ofertei F3.3 Original. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 4. Garantia pentru oferta, F3.4 Oferta va fi insotita de o Garantie pentru oferta (emisa de o banca comerciala) Da 5. Graficul de executie F3.5 (o luna de la semnarea contractului) Da 6. Declarație de neîncadrare în situațiile ce determină excluderea de la porocedura de atribuire F3.6 Da 7. Declarație de conduită etică și neimplicarea în practice frauduloase și de corupere F3.7 Da 8. Formularul despre ofertant F3.8 Da 9. Declarație privind obligațiile contractuale față de alți beneficiari F3.9 Da 10. Lista ultimilor lucrări principale executate în ultimul an de activitate în domeniu F3.11 Da 11. Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. F3.12 Da 12. Declarație privind personalul de specialitate și /sau a experților pentru implimentarea contractului F3.13 Da 13. Lista subcontractanților și părțile din contract, caresunt îndeplinite de ei. F3.14 Da 14. Raportul financiar pe anii 2016, 2017. Copia confirmata prin semnatura Da 15. Devizele locale aferente ofertei Formularele 3,5,7 cu specificaţia parametrilor tehnici solicitat în caietul de sarcini. Original, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 16. Certificat/Decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din registul de Stat al persoanelor juridice Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 17. Licenţă de activitate Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 18. Certificate de conformitate a materialelor Copia. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 19. Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implimentarea contractului Original. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 20. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui controlul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. Da 21. Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național Original Da 22. Manualul calității Copie. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 23. Certificat de atestare tehnico- materială a dirigintelui de șantier, pe fiecare gen de activitate la procedura dată Copie. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 24. Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare în ultimul an Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 25. Disponibilitatea de bani lichizi (certificat de la banca comerciala) Original, Confirmata prin certificat bancar - minium 800 000 lei Da 26. Certificate de conformitate a materialelor (ciment, nisip, pietris, amestec uscat, vopsele, laminat, utilaj sanitar, cabluri, corpuri electrice) Copie, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 27. Raportul financiar pe anii 2016,2017. copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila Da 28. Avizul Inspecției de Stat în Construcții F3.16 copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da 29. Perioada de garanție a lucrarilor Minium - 2ani, maxim- 5ani. Da 30. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care săgaranteze asigurarea unuicontrolul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cunatura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract Da 31. Informație privind asocierea F3.15 Da 32. Avizul Inspecției de Stat în Construcții F3.16 copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da 33. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoana este autorizata sa asiste la deschiderea ofertelor. Da 34. FACTORII DE EVALUARE A OFERTELOR VOR FI URMATORII: 1. Prețul- 80%. 2. Termenul de execuție a lucrărilor -10% 3. Perioada de garanție a lucrărilor executatte-10% 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „preţul ofertei” se acordă astfel: a) pentru cel mai scăzut dintre preţurile ofertelor se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt preţ decît cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: P(n) =(preţ minim/preţ (n) x punctajului maxim alocat).Preţurile care se compară în vederea acordării punctajului sînt preţurile totale ofertate pentru execuţia lucrărilor exclusiv TVA Da 35. Garantia de buna executare a contractului: 15 % din suma contractului. Se constituie dupadesemnarea ofertei cistigatoare dar pina la semnarea contractului. a) Garanția de buna executare (emisă de o bancă comercială) Da 36. Locul desfasurarii lucrarilor Liceul Teoretic Măgdăcești, raionul Criuleni – lucrari de reparatie Da 37. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: Oferta cea mai avantajoasa economic Da 38. Termenul contractului și modalitatea de achitare a lucrărilor: Achitarea va avea loc în II două tranșe: I - 50% din sumă în termen de 5 zile după recepționarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor, II - 50% in limita alocarilor pentru anul 2018. Termenul de valabilitate a contractului - 31/12/2019. Da
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări