Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 73 440 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2018, 11:46 - 10 dec 2018, 9:50
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2018, 9:50 - 24 dec 2018, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Carne de vita refrigerata
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 200
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2018, 14:51
Data ultimilor modificări
28 ian 2019, 12:57
Valoarea estimată (fără TVA)
73 440 MDL
Achizitii.md ID
21002292
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
1 ian 2019 11:32 - 30 dec 2019 16:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carne de vita refrigerată, Conform HG nr.696 din 04.08.2010 tabela 1.Cerinte esentiale cap.III p.15d Portiuni transate din carcase,de animale autohtone tinere (pulpa,spata). Calitatea superioara, categoria I, tranşată, fără tesut conjunctiv nu mai mult de 6%, fara tendoane si grasime.Livrare (Marti de la 9:00-11:00) in ambalaj de 10 kg marcata. Normele privind etichetarea produselor alimentare sa corespunda cu HG nr.996 din 20.08.2003 cap.IV ISO-9001 sau Programul HACCP . Produs autohton. Clinica Chișinău CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (autorecovered) final.docx
Documentele la ofertă
3.12.18 11:46
duae.doc
Documentele la ofertă
3.12.18 11:46
1541767065-anunt produse alimentare 2019.docx
Documentele la ofertă
3.12.18 11:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PREMIUM CATERING

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 78 500 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerintelor înaintate de către Autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Carnprodlux SRL

Preţul ofertei: 82 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări