Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 14 348,64 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2018, 11:46 - 10 dec 2018, 9:50
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2018, 9:50 - 24 dec 2018, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.





Oua categoria A Clinica Vorniceni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 200
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2018, 14:51
Data ultimilor modificări
28 ian 2019, 12:57
Valoarea estimată (fără TVA)
14 348,64 MDL
Achizitii.md ID
21002292
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, Străşeni, s.Vorniceni, Str.Ion Inculeț
Durata contractului
1 ian 2019 11:32 - 30 dec 2019 16:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Oua dietetice categ.A conform HG. nr.1208 din 27.10.2008 Cu privire la aprobarea normei sanitare privind comercializarea ouălor pentru comsumul uman. Capitolul II categorii. greutatea de la 63-73 gr.L-mare,ouale din categoria A poarta codul producatorului si data ouatului, inscriptia sa fie vizibila.Capitolul III Marcarea ouălor,prevazuta la pct.16 al prezentei Norme sanitar- veterinare,se efectuează la locul de productie sau in primul centru de ambalare in care sint livrate ouăle. livrarea 2 ori in saptamina Marti -Vineri de la 09:00-12:00, in ambalaj Clinica Vorniceni CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 10740.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (autorecovered) final.docx
Documentele la ofertă
3.12.18 11:46
duae.doc
Documentele la ofertă
3.12.18 11:46
1541767065-anunt produse alimentare 2019.docx
Documentele la ofertă
3.12.18 11:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 11 277 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerințelor înaintate de către Autoritatea Contractantă!
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări