Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
29.11.2018 17:27
până la 06.12.2018 08:00
până la 06.12.2018 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
06.12.2018 08:00
până la 13.12.2018 08:00
până la 13.12.2018 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
128 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 nov 2018, 17:27 - 6 dec 2018, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 dec 2018, 8:00 - 13 dec 2018, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Lucrări de desfacere și demolare a ferestrelor vechi, montarea ferestrelor confecționate din profil de mase plastice, tencuieli cu mortar var-ciment în jurul tocurilor și prevazurilor la ferestre, finisare și vopsire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2018, 17:27
Data ultimilor modificări
17 dec 2018, 9:38
Achizitii.md ID
21002223
MTender ID
CPV
45421130-4 - Instalare de uşi şi ferestre
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini Instalare de ferestre str. Trușeni, nr.3 .signed.pdf
caiet de sarcini Instalare de ferestre str. Trușeni, nr.3 .signed.pdf
Documentele la ofertă
Lista cu cantitățile de lucrări și documentația de atribuire
29.11.18 17:27
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK