Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 12 336 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2018, 9:54 - 7 dec 2018, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2018, 9:00 - 14 dec 2018, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Peliculă sensibilă verde 35*35*100 unitatea de masura este cutie constituita din 100 buc de pelicula sensibila verde, casetele aplicate pentru pelicula radiologică corespunde dimensiunii acesteia, tipurile de ecrane recomandate sunt: (RENEX, AGWA, CAWO) ISO 4090:2001, ISO 3665:1996
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 200
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2018, 16:03
Data ultimilor modificări
21 ian 2019, 11:35
Valoarea estimată (fără TVA)
12 336 MDL
Achizitii.md ID
21002214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
1 ian 2019 09:29 - 30 dec 2019 09:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peliculă sensibilă verde 35*35*100 CPV: 32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
30.11.18 09:54
_anunt_bunuri.doc
Documentele la ofertă
30.11.18 09:54
duae.doc
Criterii de eligibilitate
30.11.18 09:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 12 250 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerințelor înaintate de către autoritate contractantă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări