Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 nov 2018, 14:00 - 6 dec 2018, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2018, 17:00 - 18 dec 2018, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Prestatorul va asigura centrul de apel cu operatori care vor întruni următoarele cerinţe:

1. Deţinerea experienţei în gestionarea apelurilor de intrare și ieșire în cadrul unui call-centru (minim 1 an de activitate neîntreruptă);
2. Disponibilitatea operatorilor de a participa la curs de instruire la cererea autorității contractante.
3. Cunoașterea avansată a limbii române şi ruse;
4. Abilități excelente de comunicare;
5. Rezistența la stres.

Operatorii vor răspunde la întrebările apelanților şi îi vor contacta în cazul în care trebuie să difuzeze o anumită informație.

NOTĂ:
1. Centrul de Instruire Continuă în Domeniul Electoral va instrui operatorii centrului de apel conform unui grafic coordonat în prealabil cu Prestatorul.
2. Supravegherea operatorilor va fi asigurată de către 2 supraveghetori contractați de CICDE. Supraveghetorii vor monitoriza activitatea operatorilor. De asemenea, ei vor identifica răspunsuri pentru întrebările de o dificultate sporită, inclusiv prin contactarea funcționarilor CEC şi CICDE.
3. La necesitate, CICDE va suplimenta numărul de operatori cu persoane contractate direct de CICDE, totodată prestatorul va fi flexibil la necesitatea Beneficiarului în caz de mărire sau micșorare a numărului de operatori de la o zi pentru o altă zi.
4. La sfârșitul perioadei de prestare a serviciilor, Prestatorul va prezenta Beneficiarului raportul final care trebuie să conțină o prezentare generală a activităților desfășurate și informații privind apelurile de intrare și ieșire (numărul total de apeluri, durata lor, originea apelurilor, etc.)
5. În programul de lucru al operatorilor zilele de sâmbătă și duminică vor fi zile libere și anume (29, 30, 31 decembrie 2018, 01 ianuarie 2019, 05, 06, 12, 13, 19, 20, 26, 27 ianuarie 2019, 02, 03, 09, 10, 16, 17 februarie 2019), cu excepția zilei de până la alegeri 23 februarie 2019 și ziua alegerilor 24 februarie 2019 fiind declarate zile de lucru.
Lotul nr.2 Infrastructura centrului de apel
Poziţia nr.1
Locaţiunea încăperii, achitarea serviciilor comunale, întreţinerea şi dotarea sediului centrului de apel
Poziţia nr.2
Locaţiunea şi asigurarea funcţionalităţii echipamentului tehnic utilizat
Poziţia nr.3
Gestionarea apelurilor



Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Macovei Viorica
Telefonul de contact
079905012
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2018, 11:56
Data ultimilor modificări
3 ian 2019, 11:23
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21002122
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Durata contractului
26 dec 2018 15:50 - 25 febr 2019 15:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Personalul call centru CPV: 79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea: 45.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Denumirea
locatiunea incaperii CPV: 79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea: 45.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
3)
Denumirea
gestionarea apelurilor CPV: 79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea: 45.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
4)
Denumirea
echipament CPV: 79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea: 45.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

„Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 991 714,05 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru IP“Centrul de tehnologii infotmaționale în finanțe"
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări