Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 135 468 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2018, 14:47 - 4 dec 2018, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2018, 12:00 - 11 dec 2018, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Carne
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD - 7101, MOLDOVA, Ocniţa, Ocniţa, str. Mihai Viteazu 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Ciumac
Telefonul de contact
027122455
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2018, 13:00
Data ultimilor modificări
26 dec 2018, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
135 468 MDL
Achizitii.md ID
21002052
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD - 7101, MOLDOVA, Ocniţa, or.Ocniţa (r-l Ocniţa), str. Mihai Viteazu 1
Durata contractului
1 ian 2019 15:06 - 30 iun 2019 17:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carne de iepure CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Găini congelate CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 505.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Carne de porc CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Kilogram
4)
Denumirea
Carne de vită CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 220.0
Unități de măsură: Kilogram
5)
Denumirea
Piept de găină CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 740.0
Unități de măsură: Kilogram
6)
Denumirea
Ficat de găină CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Sidva-V

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 135 404,15 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Pretul si oferta corespund
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări