echipament primavara-toamnă
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 4b763713-1a23-4e42-8d89-430ea2e0f678
Documentele la ofertă
-
duae.pdf
duae.pdf
ID: 4b763713-1a23-4e42-8d89-430ea2e0f678
Documentele la ofertă
-
duae.pdf
duae.pdf
ID: 524a239b-15cf-48ae-a6b5-4daed64364c0
tenderNotice
-
invitatie.pdf
invitatie.pdf
ID: 524a239b-15cf-48ae-a6b5-4daed64364c0
tenderNotice
-
documentația standart.pdf
documentația standart.pdf
ID: ce710be9-4e2c-4a82-8e6a-0a3f9f7f1c47
Documentele la ofertă
-
documentatia standard.pdf
documentatia standard.pdf
ID: ce710be9-4e2c-4a82-8e6a-0a3f9f7f1c47
Documentele la ofertă
-
documentatia standard.pdf
documentatia standard.pdf
ID: ce710be9-4e2c-4a82-8e6a-0a3f9f7f1c47
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
NAMAIAN DEG
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".