Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 165 840 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2018, 9:14 - 3 dec 2018, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2018, 11:00 - 13 dec 2018, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese și consumabile pentru aparatele multifuncționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Midrigan
Telefonul de contact
022823292
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2018, 9:03
Data ultimilor modificări
18 dec 2018, 9:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 165 840 MDL
Achizitii.md ID
21002027
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
17 dec 2018 11:08 - 31 dec 2018 11:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese și consumabile pentru aparatele multifuncționale CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 425.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fișa de date a achiziții repetat.pdf fișa de date a achiziții repetat.pdf
Documentele la ofertă
fișa de date a achiziții repetat.pdf
27.11.18 09:14
duae bunuri.pdf duae bunuri.pdf
Documentele la ofertă
duae bunuri.pdf
27.11.18 09:14
lisat pozițiilor din lot repetat.pdf lisat pozițiilor din lot repetat.pdf
Documentele la ofertă
lisat pozițiilor din lot repetat.pdf
27.11.18 09:14
anunt de participare repetat.pdf anunt de participare repetat.pdf
tenderNotice
anunt de participare repetat.pdf
27.11.18 13:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 083 187,50 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Criteriul cel mai mic pret conform cerintelor inaintate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări