1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2018 09:14
până la 03.12.2018 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2018 11:00
până la 13.12.2018 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 1 165 840 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2018, 9:14 - 3 dec 2018, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2018, 11:00 - 13 dec 2018, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese și consumabile pentru aparatele multifuncționale (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Midrigan
Telefonul de contact
022823292
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2018, 9:14
Data ultimilor modificări
18 dec 2018, 9:30
Achizitii.md ID
21002027
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
fișa de date a achiziții repetat.pdf fișa de date a achiziții repetat.pdf
Documentele la ofertă
fișa de date a achiziții repetat.pdf
27.11.18 09:14
duae bunuri.pdf duae bunuri.pdf
Documentele la ofertă
duae bunuri.pdf
27.11.18 09:14
lisat pozițiilor din lot repetat.pdf lisat pozițiilor din lot repetat.pdf
Documentele la ofertă
lisat pozițiilor din lot repetat.pdf
27.11.18 09:14
anunt de participare repetat.pdf anunt de participare repetat.pdf
tenderNotice
anunt de participare repetat.pdf
27.11.18 13:21
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.