Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 650 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 nov 2018, 17:34 - 5 dec 2018, 19:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 dec 2018, 19:00 - 12 dec 2018, 20:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Hîrtie A4
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71, alin. (1), lit. d) liniuța - 8 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, grupul de lucru decide anularea procedurii de achiziție publică pe motivul insifucienței resurselor financiare pentru achiziția dată.
Data anulării
19 iun 2019, 7:52
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2018, 17:34
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 7:52
Achizitii.md ID
21002017
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK