Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 6 400 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2018, 12:01 - 6 dec 2018, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2018, 12:00 - 20 dec 2018, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fulgi de ovăs (conform specificației-standarte de referință anexate)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căușeni, str.Gagarin 54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Coadă
Telefonul de contact
068599967
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2018, 16:14
Data ultimilor modificări
3 ian 2019, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
6 400 MDL
Achizitii.md ID
21002004
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.Gagarin 54
Durata contractului
1 ian 2019 12:50 - 30 dec 2019 10:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Crupe de ovăs CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
standarde de referință. caracteristici. graficul livrărilor.pdf standarde de referință. caracteristici. graficul livrărilor.pdf
Specificaţie tehnică
standarde de referință. caracteristici. graficul livrărilor
27.11.18 12:01
duae 2.pdf duae 2.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
4.12.18 10:57
anunț invitație ld 2.pdf anunț invitație ld 2.pdf
tenderNotice
Anunțul/Invitația de participare
4.12.18 12:00
documentația standard produse alimentare 2.pdf documentația standard produse alimentare 2.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard Licitație deschisă, modele de documente
4.12.18 12:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Schiopu Ludmila"

Preţul ofertei: 9 400 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări