Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 725 944 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2018, 15:45 - 10 dec 2018, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2018, 15:00 - 19 dec 2018, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea lucrărilor de reparare curenta a str. Liviu Damian, str-la Tudor Vladimirescu, plombarea strazilor, din oraşul Durleşti, mun. Chişinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Persoana de contact
Nume Prenume
Saran Eleonora
Telefonul de contact
022 58 44 78
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2018, 14:58
Data ultimilor modificări
11 febr 2019, 14:26
Valoarea estimată (fără TVA)
2 725 944 MDL
Achizitii.md ID
21001989
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
20 dec 2018 17:49 - 31 dec 2019 17:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea lucrărilor de reparare curenta a str. Liviu Damian, str-la Tudor Vladimirescu, plombarea strazilor, din oraşul Durleşti, mun. Chişinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt repetat.docx
tenderNotice
26.11.18 15:45
documentatia_standard_lucrari (2).docx
Documentele la ofertă
27.11.18 16:04
duae.doc
Documentele la ofertă
27.11.18 16:04
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 839 431,34 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire, în baza deciziei grupului de lucru nr. 146 din“19” august 2015 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică cu Operatorul Economic Nouconst SRL
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări