Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21001964
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 nov 2018, 14:00 - 5 dec 2018, 17:06
Perioada de depunere a ofertelor:
5 dec 2018, 17:06 - 26 dec 2018, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Softul de officiu, sisteme de securitatea informaţională, softul specializat.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Platforma nu permite modificări în perioada de depunere a ofertelor.
Data anulării
8 dec 2018, 15:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, bd. Ştefan cel Mare 198
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2018, 14:00
Data ultimilor modificări
8 dec 2018, 15:05
Achizitii.md ID
21001964
MTender ID
CPV
48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Softul specializat pentru administrarea dispozitivilor mobile de comunicare.
Buget: 270000.0 MDL
Anulată
Data:
27 nov 2018, 09:40
Subiectul întrebării:
Solicitarea caietului de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, Solicitam sa incarcati pe platforma caietul de sarcini (anunt/invitatie de participare) cu indicarea exacta a documentelor obligatorii a fi prezentate si specificatiile tehnice desfasurate.
Răspuns (28 nov 2018, 16:23):
Buna, revinim.
Set de software MS Office 2019
Data:
28 nov 2018, 08:41
Subiectul întrebării:
Va rugam sa adaugati caietele de sarcini pentru fiecare pozitie
Întrebare:
Va rugam sa adaugati caietele de sarcini pentru fiecare pozitie
Răspuns (28 nov 2018, 16:23):
Buna, revinim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK