Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 299 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2018, 0:02 - 3 dec 2018, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2018, 10:00 - 11 dec 2018, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de avariere a sistemelor de încălzire, apeduct, canalizare pentru anul 2019 - conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Solomițchi Veronica
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2018, 23:59
Data ultimilor modificări
15 ian 2019, 0:56
Valoarea estimată (fără TVA)
299 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21001921
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
2 ian 2019 10:00 - 31 dec 2019 10:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de avariere a sistemelor de încălzire, apeduct, canalizare pentru anul 2019 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de saini avariere sistemele de incalzire.pdf caiet de saini avariere sistemele de incalzire.pdf
Documentele la ofertă
caiet de saini avariere sistemele de incalzire.pdf
26.11.18 00:02
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
26.11.18 00:02
documentatia standard (15).pdf documentatia standard (15).pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard (15).pdf
26.11.18 00:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rom-Vic SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 6 788,25 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A prezentat oferta cu cel mai scăzut preț și în conformitate cu documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMPSL Buiucani

Preţul ofertei: 7 946,95 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 28 311,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări