Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 166 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2018, 1:12 - 30 nov 2018, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2018, 10:00 - 7 dec 2018, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație la IET nr. 20 conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Solomițchi Veronica
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2018, 0:54
Data ultimilor modificări
13 dec 2018, 23:39
Valoarea estimată (fără TVA)
166 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21001847
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
12 dec 2018 10:00 - 31 dec 2018 10:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la IET nr. 20 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
23.11.18 01:12
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard.docx
23.11.18 01:12
75 acoperis f1 (1).pdf 75 acoperis f1 (1).pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
25.11.18 00:24
113 acoperis f1 (1).pdf 113 acoperis f1 (1).pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
25.11.18 00:24
Documentele lotului
caiet de sarcini gr. 20 (1).docx
caiet de sarcini gr. 20 (1).docx
23.11.18 01:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL NICANAS

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 114 067,03 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A prezentat oferta cu cel mai scazut preț și în conformitate cu documentatia de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 137 846,57 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Consolex-Com

Preţul ofertei: 154 916,26 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări