Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 592 110 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2018, 15:50 - 30 nov 2018, 17:48
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2018, 17:48 - 7 dec 2018, 17:48
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a sediului Centrului raional de creație a copiilor și adolescenților Căușeni, or. Căușeni str. A. Mateevici, 7
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4301, MOLDOVA, Căuşeni, or. Căușeni, str. A. Mateevici 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Garstea Maria
Telefonul de contact
024322409
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2018, 14:34
Data ultimilor modificări
18 dec 2018, 17:07
Valoarea estimată (fără TVA)
1 592 110 MDL
Achizitii.md ID
21001832
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str. A. Mateevici 7
Durata contractului
8 dec 2018 17:49 - 31 dec 2019 17:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a sediului Centrului raional de creație a copiilor și adolescenților Căușeni, or. Căușeni str. A. Mateevici, 7 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
anunt final 2.pdf anunt final 2.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare repetat
23.11.18 15:50
duae.doc
Documentele la ofertă
Documentul unic de achiziții european.
23.11.18 15:50
documentatia stand final.pdf documentatia stand final.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
23.11.18 15:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 115 650 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Conform criteriului de atribuire PREȚUL CEL MAI SCĂZUT s-a stabilit cîștigător.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S&S CONSTRUCT

Preţul ofertei: 1 309 490,39 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Proiect Gabion

Preţul ofertei: 1 490 184,95 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări