Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2018, 11:14 - 29 nov 2018, 12:25
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2018, 12:25 - 13 dec 2018, 12:26
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Format 60x841/16
V – 290 pag. (manuscris)
Tiraj 400 ex
Standard 02 color, coperta 300gr
Text alb-negru, Hârtie ofset 70 gr.
Cerinţe: de efectuat redactarea, corectura I, II, III, confruntarea, lectura, paginarea, redactarea tehnică, prelucrarea imaginilor, unificarea textului din imagini, redactarea tehnică, lucrul cu autorul, propuneri de prezentare grafică şi artistică a copertei şi întregii ediţii. Tipărit până la 31.12.2018
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Snejana Balan
Telefonul de contact
022205267
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2018, 10:08
Data ultimilor modificări
27 dec 2018, 14:00
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21001803
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
2 ian 2019 12:40 - 29 mart 2019 13:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
S. Sciuca „Imunodificiențe primare la copii” CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.11.18 11:14
Documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentatia_standard_servicii
22.11.18 11:14
Anunț de participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
22.11.18 11:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Print Caro

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 24 580 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea tuturor cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări