Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 210 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2018, 14:32 - 30 nov 2018, 14:53
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2018, 14:53 - 12 dec 2018, 20:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistem videoendoscopic pentru videobronhoscopie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inessa Ursachi
Telefonul de contact
022243698
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2018, 14:05
Data ultimilor modificări
24 dec 2018, 9:04
Valoarea estimată (fără TVA)
1 210 000 MDL
Achizitii.md ID
21001786
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
14 dec 2018 20:00 - 28 febr 2019 16:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem videoendoscopic pentru videobronhoscopie CPV: 33124110-9 - Sisteme de diagnosticare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_videobronhoscop.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.11.18 14:32
rechizite bancare_garantie.doc
Garanțiile la contract
Rechizite bancare pentru garanția de ofertă
21.11.18 14:32
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.11.18 14:32
invitatie videobronhoscop.pdf invitatie videobronhoscop.pdf
tenderNotice
Invitație de participare la licitație
21.11.18 14:32
caiet de sarcini videobronhoscop.xls
Specificaţie tehnică
Specificații tehnice
21.11.18 14:32
Documentele lotului
invitatie videobronhoscop.pdf
Invitație de participare la licitație
21.11.18 14:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 450 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 498 420 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 602 585 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări