Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 301 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2018, 16:08 - 26 nov 2018, 17:09
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2018, 17:09 - 10 dec 2018, 17:09
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform Specificației tehnice anexate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciorba
Telefonul de contact
022-205-221
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2018, 14:06
Data ultimilor modificări
27 dec 2018, 13:51
Valoarea estimată (fără TVA)
301 000 MDL
Achizitii.md ID
21001653
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
1 ian 2019 17:11 - 31 dec 2019 17:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pulpă de vită fără os CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Antricot de vită fără os CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
mici din carne de bovină CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
19.11.18 16:08
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
19.11.18 16:08
duae.doc
Documentele la ofertă
19.11.18 16:08
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Produse de Familie

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 188 500 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: cel mai mic preț și corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

PREMIUM CATERING

Preţul ofertei: 205 760 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

F.P.C. ROGOB S.R.L.

Preţul ofertei: 210 252 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări