1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2018 12:56
până la 03.12.2018 14:10
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2018 14:10
până la 11.12.2018 14:55
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 545 750 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2018, 12:56 - 3 dec 2018, 14:10
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2018, 14:10 - 11 dec 2018, 14:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dejunul trebuie să fie alcătuit din terciuri de lapte cu unt (griș, orez, hrișcă, grâu, paste făinoase), ouă fierte, chifle, tartine cu unt (magiun, cașcăval, salam), ceai sau cacao, copturi proaspete, patiserie.
Prânzul cald, din 5-6 feluri de gustări (salată din legume proaspete). Felul 1 : zamă, borș, supe în asortiment, ciorbă. Felul 2 :găină fiartă, carne înăbușită, pilaf. Garnir: (pireu de cartofi, pireu de mazăre, cartofi înăbușiți, paste făinoase, terciuri, varză înădușită, sousuri, mezeleuri, carne sau pește, compot sau sucuri). Pâine – nu mai puțin de 100gr.
Cina trebuie să fie: unt, salam, carne de găină, ragu, terci. În asortiment: clătite, mangium, produse de patiserie, ceai.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sprîncenoaia 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Braiescu Ana
Telefonul de contact
068278286
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2018, 11:51
Data ultimilor modificări
20 nov 2018, 12:03
Valoarea estimată (fără TVA)
1 545 750 MDL
Achizitii.md ID
21001636
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sprîncenoaia 1
Durata contractului
1 ian 2019 14:12 - 31 dec 2019 14:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii hrană elevi (dejun, prânz, cină) CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 162.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare 12.11.2018.docx
tenderNotice
anunt de participare
19.11.18 12:56
documentatia_standard_servicii 2018.docx
Documentele la ofertă
20.11.18 12:03
duae (2).doc
Documentele la ofertă
20.11.18 12:03
Documentele lotului
documentatia_standard_servicii 2018.docx
Documentația standart ce include: Fisa de date a achizitiei, Formularele pentru depunerea ofertei, specificații tehnice și de preț, formularul de contract
19.11.18 12:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎSAP CRIZANTEMA

Preţul ofertei: 1 545 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor indicate.
Documentele de calificare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări