Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 131 300 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2018, 15:49 - 22 nov 2018, 17:46
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2018, 17:46 - 29 nov 2018, 17:46
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a sediului DDF Botanica mun.Chișinău, din cadrul Serviciului Fiscal de Stat (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Midrigan
Telefonul de contact
022823292
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2018, 15:25
Data ultimilor modificări
18 ian 2019, 13:34
Valoarea estimată (fără TVA)
131 300 MDL
Achizitii.md ID
21001520
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
3 dec 2018 17:33 - 25 dec 2018 17:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a sediului DDF Botanica mun.Chișinău, din cadrul Serviciului Fiscal de Stat (repetat) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare lucrări ddf botanica repetat.pdf anunt de participare lucrări ddf botanica repetat.pdf
tenderNotice
anunt de participare lucrări ddf botanica repetat.pdf
15.11.18 15:49
Documentele lotului
duae lucrări de reparație ddf botanica (repetat).pdf
duae lucrări de reparație ddf botanica (repetat).pdf
15.11.18 15:49
fișa de date a achiziții (repetat).pdf
fișa de date a achiziții (repetat).pdf
15.11.18 15:49
deviz local lucrari de reparatie ddf botanica (repetat).pdf
deviz local lucrari de reparatie ddf botanica (repetat).pdf
15.11.18 15:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 105 200 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Criteriul cel mai mic pret conform cerintelor inaintate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEGA NORD CONSTRUCT

Preţul ofertei: 112 003,62 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 112 215,45 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări