1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2018 16:38
până la 23.11.2018 15:25
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2018 15:25
până la 22.12.2018 14:55
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 777 175,90 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2018, 16:38 - 23 nov 2018, 15:25
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2018, 15:25 - 22 dec 2018, 14:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 31 oficii (Anexa nr. 4)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Chiroșca
Telefonul de contact
+37322504658
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 nov 2018, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
777 175,90 MDL
Achizitii.md ID
21001511
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP
Durata contractului
1 ian 2019 00:00 - 30 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 31 oficii (Anexa nr. 4) CPV: 79710000-4 - Servicii de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
15.11.18 16:38
Anunt
tenderNotice
Anunț
15.11.18 16:38
Anexele
Specificaţie tehnică
Anexele
15.11.18 16:38
Documentatia standart Paza
Documentele la ofertă
Documentația standard
15.11.18 16:38
Anexele modificate
Specificaţie tehnică
Anexele modificate
21.11.18 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Argus-S

Preţul ofertei: 406 035,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna câștigător operatorul economic ÎCS OP Argus –S SRL, deoarece oferta acestuia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 421 306,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări