Achiziţie publică
21001511
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 15 oficii (Anexa nr. 7)
1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2018 16:38
până la 23.11.2018 15:25
până la 23.11.2018 15:25
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2018 15:25
până la 22.12.2018 14:55
până la 22.12.2018 14:55
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
484 145,60 MDL
Perioada clarificărilor:
15 nov 2018, 16:38 - 23 nov 2018, 15:25
Perioada de depunere a ofertelor:
23 nov 2018, 15:25 - 22 dec 2018, 14:55
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 15 oficii (Anexa nr. 7)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 nov 2018, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
484 145,60 MDL
Achizitii.md ID
21001511
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP
Durata contractului
1 ian 2019 00:00 - 30 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 15 oficii (Anexa nr. 7)
CPV: 79710000-4 - Servicii de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IS SERVICII PAZA A MAI
Preţul ofertei:
295 691,64 MDL
Statut:
Anulat
În temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice s-a decis neacceptarea ofertei operatorului economic ÎS Servicii Pază MAI, deoarece acesta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție pentru toate loturile, respectiv nu au fost prezentate următoarele documente:
1. DUAE;
2. Oferta F3.1, F4.1, 4.2;
3. Garanţia pentru ofertă 2%;
4. Disponibilitatea de grupe de intervenție operativă proprii, confirmat prin descifrarea locurilor dislocației în raioanele respective. Asigurarea timpului de reacționare al grupurilor intervenției operative în timp de 7-15 minute de la declanșarea sistemului de semnalizare la obiectivul păzit;
5. Existența și funcționarea Dispeceratului Pază Centralizat propriu;
6. Parvenirea la Dispeceratul Pază Centralizat ( DPC) a semnalului de alarmă de la obiectiv minimum prin trei canale de transmitere a datelor (linia telefonică, canal radio, Ethernet);
7. Disponibilitatea sistemului de semnalizare de a transmite declanșările prin SMS la numărul de telefon a Beneficiarului;
8. Transmiterea declanșărilor a sistemului de semnalizare a incendiilor din obiectiv la DPC și la Serviciul protecției civile;
9. Păstrarea arhivei declanșărilor la obiectivelor ale Beneficiarului în perioada de cel puțin 2 luni;
10. Disponibilitatea de licență privind activitatea de proiectare pentru instalații și rețele tehnico-edilitare, reconstrucții (anexa p. 8.1 ”se permit lucrările contra incendiului, intruziunilor din exterior”);
11. Înlăturarea defecțiunilor tehnice a sistemului de semnalizare pază și a incendiilor în decurs de 24 ore din momentul anunțării de către persoana responsabilă din oficiu;
12. Conectarea la DPC sistemelor de semnalizare pază și a incendiilor, instalate la oficiile, fără cheltuieli suplimentare;
13. Disponibilitatea de Certificatul ISO 9001 valabil;
14. Disponibilitate de bani lichizi (sau capital circulant, sau de resurse creditare în suma de minim 1 000.000 lei) sau copia Contractului de asigurare a activității de pază privind asigurarea răspunderii civile profesionale (răspundere materială) per caz în suma de cel puțin 1 000 000,00 de lei;
15. Capacitatea minimă de producere sau echipamente necesare. Să dispună de minim 30 unități de transport;
16. Numărul angajaților întreprinderii să nu fie mai mic de 200 de unități;
17. Salariul mediu lunar calculat al angajaților întreprinderi pentru perioada de 6 luni calendaristice consecutive, finalizate până la luna calendaristică precedentă față de termenul limită de depunere a ofertelor, să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%;
18. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere – F 3.4;
19. Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 – F 3.5.
14.01.19 10:08
Motivul: În temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice s-a decis neacceptarea ofertei operatorului economic ÎS Servicii Pază MAI, deoarece acesta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție pentru toate loturile, respectiv nu au fost prezentate următoarele documente:
1. DUAE;
2. Oferta F3.1, F4.1, 4.2;
3. Garanţia pentru ofertă 2%;
4. Disponibilitatea de grupe de intervenție operativă proprii, confirmat prin descifrarea locurilor dislocației în raioanele respective. Asigurarea timpului de reacționare al grupurilor intervenției operative în timp de 7-15 minute de la declanșarea sistemului de semnalizare la obiectivul păzit;
5. Existența și funcționarea Dispeceratului Pază Centralizat propriu;
6. Parvenirea la Dispeceratul Pază Centralizat ( DPC) a semnalului de alarmă de la obiectiv minimum prin trei canale de transmitere a datelor (linia telefonică, canal radio, Ethernet);
7. Disponibilitatea sistemului de semnalizare de a transmite declanșările prin SMS la numărul de telefon a Beneficiarului;
8. Transmiterea declanșărilor a sistemului de semnalizare a incendiilor din obiectiv la DPC și la Serviciul protecției civile;
9. Păstrarea arhivei declanșărilor la obiectivelor ale Beneficiarului în perioada de cel puțin 2 luni;
10. Disponibilitatea de licență privind activitatea de proiectare pentru instalații și rețele tehnico-edilitare, reconstrucții (anexa p. 8.1 ”se permit lucrările contra incendiului, intruziunilor din exterior”);
11. Înlăturarea defecțiunilor tehnice a sistemului de semnalizare pază și a incendiilor în decurs de 24 ore din momentul anunțării de către persoana responsabilă din oficiu;
12. Conectarea la DPC sistemelor de semnalizare pază și a incendiilor, instalate la oficiile, fără cheltuieli suplimentare;
13. Disponibilitatea de Certificatul ISO 9001 valabil;
14. Disponibilitate de bani lichizi (sau capital circulant, sau de resurse creditare în suma de minim 1 000.000 lei) sau copia Contractului de asigurare a activității de pază privind asigurarea răspunderii civile profesionale (răspundere materială) per caz în suma de cel puțin 1 000 000,00 de lei;
15. Capacitatea minimă de producere sau echipamente necesare. Să dispună de minim 30 unități de transport;
16. Numărul angajaților întreprinderii să nu fie mai mic de 200 de unități;
17. Salariul mediu lunar calculat al angajaților întreprinderi pentru perioada de 6 luni calendaristice consecutive, finalizate până la luna calendaristică precedentă față de termenul limită de depunere a ofertelor, să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%;
18. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere – F 3.4;
19. Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 – F 3.5.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 14:36
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
2
Denumirea participantului:
Argus-S
Preţul ofertei:
298 142,64 MDL
Statut:
Învingător
Grupul de lucru a decis de a desemna câștigător operatorul economic ÎCS OP Argus –S SRL, deoarece oferta acestuia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
14.01.19 10:10
Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna câștigător operatorul economic ÎCS OP Argus –S SRL, deoarece oferta acestuia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
declaratia privind conduita.semnat.pdf
declaratia privind conduita.semnat.pdf
ID: 098d1907-fd74-4a18-8fad-96bfc1ac2b8c
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie arhivare declansari.semnat.pdf
declaratie arhivare declansari.semnat.pdf
ID: 60b84c1d-242b-4f93-9555-d035d45be40e
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
polita de asigurare.semnat.pdf
polita de asigurare.semnat.pdf
ID: 6fc31b1f-f452-44a4-8ecf-35b459c1e114
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
certificat lipsa restante.semnat.pdf
certificat lipsa restante.semnat.pdf
ID: 88ff9af3-987e-41cf-bc68-2369c78813ae
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie parvenire semnal.semnat.pdf
declaratie parvenire semnal.semnat.pdf
ID: a6496aba-9379-4cd2-9436-f721deb7d942
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
formular de oferta(anexa7).semnat.pdf
formular de oferta(anexa7).semnat.pdf
ID: aa162bb1-5c23-430c-813e-2030415e6aba
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:36
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie inlaturare defectiuni.semnat.pdf
declaratie inlaturare defectiuni.semnat.pdf
ID: c1111021-0d7f-4f8f-a167-682168a8eb94
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
anexa 6 din raport financiar.semnat.pdf
anexa 6 din raport financiar.semnat.pdf
ID: cc1b31d7-5152-4b65-a4af-722358a98e17
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie timp de reactionare.semnat.pdf
declaratie timp de reactionare.semnat.pdf
ID: d3ff4819-c405-417d-ba99-58adc3ca04a4
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
certificat de inregistrare.semnat .pdf
certificat de inregistrare.semnat .pdf
ID: ded7890e-d74c-430d-8f54-e3e3f9760e32
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie privind conectarea sistemelor de semnalizare.semnat.pdf
declaratie privind conectarea sistemelor de semnalizare.semnat.pdf
ID: e518f79c-7959-4130-aad1-04af76edfa51
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie functionalitate dispecerat.semnat.pdf
declaratie functionalitate dispecerat.semnat.pdf
ID: eea2ec6c-7f68-427e-b343-1deabe05fae6
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie serviciul protectie civila.semnat.pdf
declaratie serviciul protectie civila.semnat.pdf
ID: f874dc08-743a-4bba-ba1e-293cbb772e66
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Propunere financiară
Data încărcării:
21.12.18 12:33
Data deschiderii:
14.01.19 10:08
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK