Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 772 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2018, 14:30 - 22 nov 2018, 16:12
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2018, 16:12 - 30 nov 2018, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatii capitale a parcarii aferente cladirii nr.162 din bd Stefan cel Mare si Sfint. municipiul Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Gorgos
Telefonul de contact
022250289
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2018, 13:50
Data ultimilor modificări
27 mart 2019, 13:28
Valoarea estimată (fără TVA)
772 000 MDL
Achizitii.md ID
21001502
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
7 dec 2018 16:27 - 28 dec 2018 16:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatii capitale a parcarii aferente cladirii nr.162 din bd Stefan cel Mare si Sfint. municipiul Chisinau CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
formularul f3.12 declaratie privind personalul de specialitate.docx
Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului conform Formularului F3.12 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
15.11.18 14:30
formularul f3.6 declaratie privind conduita etica si neimplicarea in practici frauduloase.docx
Formularul F3.6 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.11 declaratie privind dotarile specifice,utilajul si echipamentul necesar ......docx
Formularul F3.11 cu aplicarea ștampilei și semnăturii. Documentele care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor,instalațiilor și/sau echipamentelor,acestea fiind fie în dotare proprie,fie închiriate,necesare îndeplinirii contractului
15.11.18 14:30
formularul f3.7 formular informativ despre ofertant.docx
Formularul F3.7 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.9 experienta similara.docx
Formularul F3.9 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.10 declatiile privind lista principalelor lucrari executate in ultimul an de activitate.docx
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate, conform Formularului F3.10 cu aplicarea ștampilei și semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.3 grafic de executare a lucrarilor.docx
Formularul F3.3 confirmat prin semnătură şi ştampila Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.2 scrisoare de garantie bancara.docx
Formularul F3.2 Garanția bancară pentru ofertă va constitui 1% din valoarea ofertei fara TVA Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU ADMINISTRAREA CLĂDIRILOR GUVERNULUI R.M.mun.Chișinău Denumirea Băncii: Ministerul Finantelor – Trezoreria de Stat Codul fiscal: 1006601001045 IBAN: MD12TRPCAA518410A00604AA cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la COP nr. 21001502 din 30.11.2018 "
15.11.18 14:30
formularul f3.1 oferta.docx
Formularul F3.1 Originalul,confirmat prin semnătură şi ştampila Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.5 declaratie de neincadrare..legea 131 din 03.07.2015.docx
Formularul F3.5 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Staci Grup

Preţul ofertei: 626 693,52 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL SONDICOM

Preţul ofertei: 760 000,66 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

C.S.AQUAPARC CAPITALA SRL

Preţul ofertei: 767 333,06 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL NICANAS

Preţul ofertei: 771 564,87 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări