Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 270 459,40 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2018, 11:56 - 22 nov 2018, 13:43
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2018, 13:43 - 21 dec 2018, 13:43
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Gimnaziul nr. 86
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cercel Doina/Andronachi Victoria
Telefonul de contact
022210335/022234879
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2018, 11:34
Data ultimilor modificări
14 ian 2019, 2:02
Valoarea estimată (fără TVA)
270 459,40 MDL
Achizitii.md ID
21001483
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
2 ian 2019 13:44 - 31 dec 2019 13:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dejun cl. I-IV -62 elevi/zi, calorii min. -650 kkal, la preţul de 13.65 lei/elev/zi, 171 zile, criteriul de evaluare maxim de kkal şi corespunderea preţului. CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Dejun+prînz TBC - 1 elevi/zi, calorii min. -1500 kkal, la preţul de 23.00 lei/elev/zi, 171zile, criteriul de evaluare maxim de kkal şi corespunderea preţului. CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Dejun+prînz -10 elevi/zi, calorii min. -1500 kkal, la preţul de 23,00 lei/elev/zi, 171 zile, criteriul de evaluare maxim de kkal şi corespunderea preţului. CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Dejun cl. V-IX -36 elevi/zi, calorii min. -650 kkal, la preţul de 13.65 lei/elev./zi, 171 zile, criteriul de evaluare maxim de kkal şi corespunderea preţului. CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (2).pdf anunt_de_participare (2).pdf
Documentele la ofertă
Document incomplet
15.11.18 11:56
documentatia_standard_servicii.pdf documentatia_standard_servicii.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_servicii.pdf
15.11.18 11:56
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
15.11.18 12:24
anunt_de_participare (2).pdf anunt_de_participare (2).pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare (2).pdf complet
15.11.18 12:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 435 161,50 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A prezentat oferta in corespundere cu documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări