1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2018 10:07
până la 21.11.2018 12:03
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2018 12:03
până la 28.11.2018 12:04
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 620 621 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2018, 10:07 - 21 nov 2018, 12:03
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2018, 12:03 - 28 nov 2018, 12:04
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparație exterioară la Centrul de Excelență în domeniul educației din raionul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or.HÎNCEŞTI, str. M. Nincu, 126
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2018, 9:47
Data ultimilor modificări
14 nov 2018, 10:07
Valoarea estimată (fără TVA)
620 621 MDL
Achizitii.md ID
21001396
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or.HÎNCEŞTI, str. M. Nincu, 126
Durata contractului
29 nov 2018 12:05 - 31 dec 2018 12:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație exterioară la Centrul de Excelență în domeniul educației din raionul Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
cs c. excel.-2.pdf cs c. excel.-2.pdf
Documentele la ofertă
7 file
14.11.18 10:07
anunt- c. excel. -2.pdf anunt- c. excel. -2.pdf
Documentele la ofertă
3 file
14.11.18 10:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 495 097,37 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Malveagrup

Preţul ofertei: 579 339 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări