1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2018 11:53
până la 20.11.2018 13:50
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2018 13:50
până la 27.11.2018 13:50
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 524 700 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2018, 11:53 - 20 nov 2018, 13:50
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2018, 13:50 - 27 nov 2018, 13:50

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de desfacere și demolare a ferestrelor vechi, montarea ferestrelor confecționate din profil de mase plastice, tencuieli cu mortar var-ciment în jurul tocurilor și prevazurilor la ferestre, finisare și vopsire.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Țîpu
Telefonul de contact
068338446
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2018, 11:53
Data ultimilor modificări
4 dec 2018, 8:37
Achizitii.md ID
21001334
CPV
45421130-4 - Instalare de uşi şi ferestre
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini ferestre.signed.pdf caiet de sarcini ferestre.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiete de sarcini care include lista cu cantități, documentele de atribuire a operatorilor economici și cerințele de evaluare a cererei ofertei de preț.
13.11.18 11:53
raport de verificare a devizului de cheltuieli.pdf raport de verificare a devizului de cheltuieli.pdf
Raport de evaluare
Raportul de evaluare a devizului de cheltuieli
13.11.18 11:53
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.