1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2018 16:44
până la 28.11.2018 15:29
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2018 15:29
până la 06.12.2018 15:29
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 500 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2018, 16:44 - 28 nov 2018, 15:29
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2018, 15:29 - 6 dec 2018, 15:29
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cerințe minime: - Placa de baza ASUS PRIME B250M-K -CPUG Intel Pentium 3,3 Ghz ; -HDD 500 Gb ; -Graphics Card : GT710 Zotac 1GB -CD/DVD RW - RAM 4 GB -Mouse/Keyboard -Monitor HD 22 inch – 1 buc
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Persoana de contact
Nume Prenume
Cenușa Tatiana
Telefonul de contact
02244-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2018, 15:14
Data ultimilor modificări
20 nov 2018, 17:06
Valoarea estimată (fără TVA)
18 500 MDL
Achizitii.md ID
21001284
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
7 dec 2018 15:29 - 31 dec 2018 20:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Stații de lucru radiologie CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fda tehnica de calcul.pdf fda tehnica de calcul.pdf
Specificaţie tehnică
12.11.18 16:44
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
20.11.18 13:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 14 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări