1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2018 10:08
până la 19.11.2018 11:50
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2018 11:50
până la 26.11.2018 11:50
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 455 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2018, 10:08 - 19 nov 2018, 11:50
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2018, 11:50 - 26 nov 2018, 11:50

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sediului Direcției deservire fiscală Briceni, conform cerințelor tehnice solicitate de autoritatea contractantă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna ȘARGU-RUSU
Telefonul de contact
078272707
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2018, 10:08
Data ultimilor modificări
18 ian 2019, 13:32
Achizitii.md ID
21001232
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
FDA briceni.pdf FDA briceni.pdf
Criterii de eligibilitate
Fișa de date pentru achiziții
12.11.18 10:08
Caiet de sarcini DDF Briceni.pdf Caiet de sarcini DDF Briceni.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini - specificația tehnică solicitată de autoritatea contractantă
12.11.18 10:08
DUAE briceni.pdf DUAE briceni.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achziții European
12.11.18 10:08
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.