Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 455 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2018, 10:08 - 19 nov 2018, 11:50
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2018, 11:50 - 26 nov 2018, 11:50
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sediului Direcției deservire fiscală Briceni, conform cerințelor tehnice solicitate de autoritatea contractantă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna ȘARGU-RUSU
Telefonul de contact
078272707
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2018, 9:49
Data ultimilor modificări
18 ian 2019, 13:32
Valoarea estimată (fără TVA)
455 000 MDL
Achizitii.md ID
21001232
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), DDF Briceni, or. Briceni,. str. Independenței, 28
Durata contractului
27 nov 2018 12:06 - 31 dec 2018 12:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sediului DDF Briceni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
FDA briceni.pdf FDA briceni.pdf
Criterii de eligibilitate
Fișa de date pentru achiziții
12.11.18 10:08
Caiet de sarcini DDF Briceni.pdf Caiet de sarcini DDF Briceni.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini - specificația tehnică solicitată de autoritatea contractantă
12.11.18 10:08
DUAE briceni.pdf DUAE briceni.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achziții European
12.11.18 10:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NORDGLAVSTROI

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 365 709,71 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Criteriul cel mai mic pret conform cerintelor inaintate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CONSTRUCTGAZ

Preţul ofertei: 383 743 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 521 553,65 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări