Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 163 245 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2018, 13:40 - 20 nov 2018, 12:44
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2018, 12:44 - 30 nov 2018, 12:42
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

prepararea și livrarea serviciilor de alimentație se va efectua pentru perioada rece a anului: 01.01.2019-31.03.2019 și 01.11.2019-31.12.2019; pentru perioada caldă a anului perioada 01.04.2019 - 31.10.2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, stradela Halteii 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Rotaru
Telefonul de contact
0 22 35 40 37, 0 22 35 40 38
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2018, 10:11
Data ultimilor modificări
11 dec 2018, 16:15
Valoarea estimată (fără TVA)
1 163 245 MDL
Achizitii.md ID
21001145
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, stradela Halteii 2
Durata contractului
1 ian 2019 12:52 - 31 dec 2019 12:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Centrul de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 88100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.pdf documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de servicii
9.11.18 13:40
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
formularul standart al Documentului unic de Achizitii European
9.11.18 13:40
jpg2pdf (6).pdf jpg2pdf (6).pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
9.11.18 13:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRACTEXIM

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 040 416,68 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: a propus prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Daramax-Com

Preţul ofertei: 1 098 079 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări