Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2018, 17:32 - 17 nov 2018, 16:50
Perioada de depunere a ofertelor: 17 nov 2018, 16:50 - 24 nov 2018, 18:49
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Gorgos
Telefonul de contact
022250289
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2018, 16:53
Data ultimilor modificări
8 dec 2018, 8:23
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21001065
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
25 nov 2018 18:19 - 28 dec 2018 20:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău CPV: 45343000-3 - Lucrări de instalare de dispozitive de prevenire a incendiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
7.11.18 17:32
Formularul standard al Documentului Unic de Achizitii European Antiincendiar.docx
Documentele la ofertă
Acest document nu va fi luat in considerare, deoarece a fost inlocuit cu DUAE nr.1 antiincendiu (vezi mai jos)
7.11.18 17:32
Nota informativa.pdf Nota informativa.pdf
Documentele la ofertă
documente obligatorii
7.11.18 17:32
documente necesare.doc
Documentele la ofertă
documente obligatorii
8.11.18 13:32
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
15.11.18 16:43
duae nr.1 antiincendiu.docx
Documentele la ofertă
15.11.18 16:48
Documentele lotului
FORMULARUL F3.1 OFERTA.docx
Originalul,confirmat prin semnătură şi ştampila Participantului
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.13 Lista subcontractorilor.docx
original cu aplicarea semnaturii si stampilei
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.7 Formular informativ despre ofertant.docx
Informație despre ofertant conform Formularului F3.7 cu aplicarea ștampilei și ștampilei
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.2 Scrisoare de Garantie Bancara.docx
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU ADMINISTRAREA CLĂDIRILOR GUVERNULUI R.M.mun.Chișinău Denumirea Băncii: Ministerul Finantelor – Trezoreria de Stat Codul fiscal: 1006601001045 IBAN: MD12TRPCAA518410A00604AA cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la COP nr. ___ din __________"
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.9 Experienta similara.docx
Declarație privind experiența similară conform Formularului F3.9 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.6 Declaratie privind conduita etica si neimplicarea in practici frauduloase.docx
Declaraţie pe proprie răspundere conform Formularului F3.6 cu aplicarea ştampilei şi semnăturii
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.10 Declatiile privind lista principalelor lucrari executate in ultimul an de activitate.docx
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform Formularului F3.10,cu aplicarea ștampilei și semnăturii. Operatorul economic trebuie să nominalizeze contractul/contractele în baza cărora se întrunesc cerințele stabilite,pentru fiecare dintre acestea prezentîndu-se informații detaliate conform următoarelor documente suport:-copii ale respectivului/respectivelor contract/contracte,astfel încăt autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate,valoarea acestora și prețul;-procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor care atestă executarea lucrărilor
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.12 Declaratie privind personalul de specialitate.docx
Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului conform Formularului F3.12 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.11 Declaratie privind dotarile specifice,utilajul si echipamentul necesar .......docx
Declarație privind dotările specifice,utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului conform Formularului F3.11 cu aplicarea ștampilei și semnăturii.Documentele care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor,instalațiilor și/sauechipamentelor indicate de autoritatea contractată,acestea fiind fie în dotare proprie,fie închiriate,necesare îndeplinirii contractului
7.11.18 17:32
FORMULARUL F3.5 Declaratie de neincadrare...Legea 131 din 03.07.2015.docx
Declaraţie pe proprie răspundere conform Formularului F3.5 cu aplicarea ştampilei şi semnăturii
7.11.18 17:32
documente necesare.doc
documente obligatorii
8.11.18 13:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARSCOM

Preţul ofertei: 783 588,95 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări