Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 6 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2018, 11:56 - 14 nov 2018, 10:50
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2018, 10:50 - 30 nov 2018, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Dosoftei 146
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentin Popescu
Telefonul de contact
+37322111111
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 dec 2018, 13:44
Valoarea estimată (fără TVA)
6 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21001033
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, TEST, Chişinău, str. M. Dosoftei 146
Durata contractului
2 dec 2018 00:00 - 31 dec 2018 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Diverse echipamente de transport şi piese de schimb CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de evaluare
DUAE
7.11.18 11:56
Anunt de participare
Criterii de evaluare
Anunţ de participare
7.11.18 11:56
Sumar englez
Criterii de evaluare
Sumar în limba engleză
7.11.18 11:56
Caiet de sarcini
Criterii de evaluare
Caiet de sarcini
7.11.18 11:56
Documentaţia standard
Criterii de evaluare
Documentaţia standard redactabilă
7.11.18 11:56
DUAE
Criterii de evaluare
DUAE redactabil
7.11.18 11:56
FDA
Criterii de evaluare
Fişa de date a achiziţiei
7.11.18 11:56
Contract
Criterii de evaluare
Proiect de contract redactabil
7.11.18 11:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Informbusiness

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 6 480 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări