Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 25 200 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2018, 12:07 - 12 nov 2018, 17:33
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2018, 17:33 - 19 nov 2018, 17:48
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Format imprimare: inclusiv A4
Tehnologie de printare: laser monocrom
Rezolutie de imprimare: 1200*1200dpi
Viteza de printare: min 30ppm
Interfata: Ethernet (RJ-45), USB 2.0
Resurs de imprimare: 40000 pagini în luna
Regim Fata-Verso: automat
min: 24 luni garanție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru; Liubovi Romaha; Arcadi Malearovici
Telefonul de contact
022 44-60-98
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2018, 15:14
Data ultimilor modificări
21 nov 2018, 12:08
Valoarea estimată (fără TVA)
25 200 MDL
Achizitii.md ID
21000895
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1, et.12
Durata contractului
30 nov 2018 11:56 - 31 dec 2018 18:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă Duplex CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_LP.pdf caiet de sarcini_LP.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI pentru Licitația deschisă privind achiziționarea: Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
6.11.18 12:07
documentatia_standard_bunuri CTICE.pdf documentatia_standard_bunuri CTICE.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru realizarea achizițiilor de bunuri Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
6.11.18 12:07
caiet de sarcini_LP (MODIFICATĂ).pdf caiet de sarcini_LP (MODIFICATĂ).pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI (MODIFICATĂ) pentru Licitația deschisă privind achiziționarea: Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
7.11.18 10:31
documentatia_standard_bunuri CTICE (MODIFICATĂ).pdf documentatia_standard_bunuri CTICE (MODIFICATĂ).pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard (MODIFICATĂ)pentru realizarea achizițiilor de bunuri Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
7.11.18 10:31
Documentele lotului
Specificații de tehnice_4.1.pdf
Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă
6.11.18 12:07
anexa nr.1_177.pdf
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
6.11.18 12:07
Specificații de preț_4.2.pdf
Specificații de preț
6.11.18 12:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 24 900 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Propunerea financiară - cel mai mic preț Propunerea tehnică - corespunde specificației tehnice Documentul unic de achiziții european - complet.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări