1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2018 18:08
până la 19.11.2018 20:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2018 20:00
până la 08.12.2018 20:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2018, 18:08 - 19 nov 2018, 20:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2018, 20:00 - 8 dec 2018, 20:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru simestru I anul 2019.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2018, 18:08
Data ultimilor modificări
27 dec 2018, 13:00
Achizitii.md ID
21000770
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
invit.docx
tenderNotice
Anunt de participare
11.11.18 18:08
documentatia standart produse alimentare simestr i 2019.docx
Documentele la ofertă
11.11.18 18:08
documentatia duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
11.11.18 18:08
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.