Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21000730
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
583 333 MDL
Perioada clarificărilor:
1 nov 2018, 15:49 - 8 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 nov 2018, 14:00 - 15 nov 2018, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de elaborare a documentației de proiect «Reconstrucția blocului alimentar»
Informația despre anulare
Motivul anulării
La etapa de evaluare s-a constatat că caietul de sarcini nu a fost întocmit corespunzător, unele cantități fiind indicate incorect. Din acest motiv, grupul de lucru decide anularea procedurii de achiziție, conform Legii 131/15, art.71, alin. 1, litera (g) ”pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective.” Urmează să fie inițiată o nouă procedură de achiziție, cu revizuirea caietului de sarcini.
Data anulării
17 dec 2018, 9:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 nov 2018, 9:06
Data ultimilor modificări
17 dec 2018, 9:05
Achizitii.md ID
21000730
MTender ID
CPV
71242000-6 - Pregătire de proiecte şi proiectare, estimare a costurilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de elaborare a documentației de proiect «Reconstrucția blocului alimentar»
Buget: 583333.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK