Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 125 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2018, 9:46 - 7 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2018, 14:00 - 12 dec 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Uscate suficient pînă la nivelul ce permite menţinerea calităţii produsului, lipsite de impurităţi metalice, lipsite de corpuri străine vizibile care prezintă oarecare pericol pentru viaţa şi sănătatea copiilor, sînt excluse produsele atinse de putregai sau alteraţii care să le facă improprii consumului, lipsite de insecte sau acarieni. Ambalaj 100-200 gr. Livrarea 1 dată pe lună și la comanda DETS sect. Buiucani. Acte ce denotă calitatea produselor: Certificat de conformitate sau certificat de inofensivitate.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cercel Doina/Andronachi Victoria
Telefonul de contact
068535107/022210335/022234879
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2018, 12:44
Data ultimilor modificări
14 ian 2019, 1:59
Valoarea estimată (fără TVA)
1 125 MDL
Achizitii.md ID
21000593
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, La sediul instituțiilor preșcolare din sectorul Buiucani
Durata contractului
2 ian 2019 14:00 - 30 iun 2019 15:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Frunză de dafin CPV: 15890000-3 - Diverse produse alimentare şi produse uscate
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_produse alimentare.pdf documentatia_standard_produse alimentare.pdf
Specificaţie tehnică
documentatia_standard_produse alimentare.pdf
1.11.18 09:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BAGUETTE SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 122,92 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A prezentat oferta in corespundere cu documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări