Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 oct 2018, 19:06 - 2 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 nov 2018, 14:00 - 9 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie DDF Falesti din cadrul Serviciului Fiscal de Stat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Şargu-Rusu Inna
Telefonul de contact
02282333 / 022823292
Datele achizitiei
Data publicării
26 oct 2018, 18:37
Data ultimilor modificări
18 ian 2019, 13:30
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21000420
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str. Moldovei, 20 Falesti
Durata contractului
16 nov 2018 14:00 - 31 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare lucrări DDF Fălești 1.pdf Anunt de participare lucrări DDF Fălești 1.pdf
tenderNotice
Anunt de participare lucrări DDF Fălești
26.10.18 19:06
DUAE PDF.pdf DUAE PDF.pdf
Documentele la ofertă
Documentul unic e achizitie europeana
26.10.18 19:06
Deviz acoperis DDF Falesi dpf.pdf Deviz acoperis DDF Falesi dpf.pdf
Specificaţie tehnică
Deviz acoperis DDF Fales
26.10.18 19:06
Deviz DDF Falesti.pdf Deviz DDF Falesti.pdf
Specificaţie tehnică
Deviz DDF Falest
26.10.18 19:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEZIRA SRL

Preţul ofertei: 237 895,43 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 333 584 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Criteriul cel mai mic pret conform cerintelor inaintate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări