Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 24 067 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2018, 13:47 - 30 oct 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2018, 14:00 - 12 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Căușeni, or. Căușeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Persoana de contact
Nume Prenume
Obreja Oleg
Telefonul de contact
067441141
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2018, 7:55
Data ultimilor modificări
26 nov 2018, 8:28
Valoarea estimată (fără TVA)
24 067 MDL
Achizitii.md ID
21000238
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6
Durata contractului
13 nov 2018 14:00 - 31 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Căușeni, or. Căușeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6; CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru Lucrări de reparații generale și renovare
24.10.18 13:47
Documentele lotului
Caiet Causeni.pdf
Caiet de sarcini Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Căușeni, or. Căușeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6;
24.10.18 13:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Danigasing

Preţul ofertei: 24 066 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări