1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2018 13:47
până la 30.10.2018 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.10.2018 14:00
până la 12.11.2018 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 391 106 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2018, 13:47 - 30 oct 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2018, 14:00 - 12 nov 2018, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații generale și de renovare a 5 birourilor de probațiune amplasate, după cum urmează:
- Biroul de probațiune Cahul, or. Cahul, str. Ioan Vodă cel Cumplit, 71;
- Biroul de probațiune Florești, or. Florești, str. Frunză, 32;
- Biroul de probațiune Fălești, or. Fălești, str. M. Eminescu, 9;
- Biroul de probațiune Căușeni, or. Căușeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6;
- Biroul de probațiune Strășeni, or. Srășeni, str. M. Eminescu, 56

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Persoana de contact
Nume Prenume
Obreja Oleg
Telefonul de contact
067441141
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2018, 13:47
Data ultimilor modificări
26 nov 2018, 8:28
Achizitii.md ID
21000238
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru Lucrări de reparații generale și renovare
24.10.18 13:47
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.