Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 165 840 MDL
Perioada clarificărilor: 20 oct 2018, 9:09 - 11 nov 2018, 15:06
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2018, 15:06 - 21 nov 2018, 15:06

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese și consumabile pentru aparatele multifuncționale Original, Xerog
Informația despre anulare
Motivul anulării
Legea 131/15 art.71
Data anulării
3 dec 2018, 9:36
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Midrigan
Telefonul de contact
022823292
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2018, 16:20
Data ultimilor modificări
3 dec 2018, 9:36
Achizitii.md ID
21000046
CPV
30125000-1 - Piese şi accesorii pentru fotocopiatoare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
8 nov 2018, 16:20
Subiectul întrebării:
garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa indicati rechizitele pentru transferul de garantie de oferta.
Răspuns (9 nov 2018, 15:06):
Contul bancar IBAN: MD58TRPCAA518410A01191AA
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.